tisdag, januari 16, 2007

Tiden räcker inte till idag
Självklart har jag spenderat hela dagen med att tänka på en viss person. Och på något sätt lyckas jag varje dag sätta på sexan sådär runt elvaslaget. Idag kändes det lite extra när det var bensdödavsnittet som fick mig att gråta för länge sen. Idag märkte jag den där låten, jag blev som smör i solsken och log för mig själv. Blev nästan fnittrig. Sen när Kelso kallade advokaten för garfunkel så såg jag det framför mig, hur jag skulle pipa till och hon skulle ge mig det där luriga leendet som sa: getsyourhandsofmyobsessionandgetyourown! på ett fint och kärleksfullt sätt såklart.
Idag var jag på sjukhuset och fick en ny kontaktperson som under en timma lyckades klämma fram mer ur mig än en viss psykolog kunde på fem veckor. Jag gillar henne. Dessutom fikade jag med niklas, vi har inte setts på sex veckor. Fan vad tiden går fort men ändå står still. Jag får inget grepp om den. Tiden alltså.
Min senaste hobby är flatfilmer, varje dag ny film. Idag när jag kollade på random tv för första gången på två veckor så var det en random heterokyss och jag blev äcklad! hoh rolig och njutbar hjärntvättning (tummen upp).
Men nu hinner jag inte blogga mer. GHRR VAD TIDEN RINNER UR MINA HÄNDER! Hal jävel.
Men imorgon borde jag ha en hel ledig dag så jag ska ta tag och skriva något långt och utredande och nyttigt. ehrr ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar