lördag, januari 27, 2007

Idag blir en UKMdag med my, och det ska bli en bra dag har jag bestämt. Jag är bitter på rasmus som åkt iväg till sthlm med min älskade plattång. Så mitt hår lever sitt egna lilla liv just nu, det är vilt och självständigt. Den här dagen so far har jag ägnat åt att prata massor med min mamma, lärt henne ladda ner filmer, rökt och druckit en massa massa te. Det är familjebråk på g, min morbror har tydligen en älskarinna enligt den gamla släkten ute på landet, morbror och mormor pratar inte överhuvudtaget och min mamma får leka medlare över havet. Det är lika med många livliga, högljudda bråk på telefon. Btw, jag älskar min musiklärare. Vi ska spendera 3x2,5timmariveckan med akustisk gitarr. Och hon lär mig faktiskt något. Jag har självklart tagit mig an en högt avancerad bright eyes låt, det låter väl skit just nu men jag tror det tar sig. Igår fick jag min feta lön och jag vet exakt vad den ska gå till. Jag har beställt URF biljetter, det kommer bli bra. Jag har redan fått sommarjobb på Tre små hus, jag kommer få jobba natt vilket innebär ännu fetare lön. Daniel kanske fixar helgjobb på Falkenbergskvarnen, det är totalkaos där = jag kan fucka upp saker och ting = perfekta jobbet!
Niklas försöker hooka upp mig med en manodepressiv göteborska, woppei.
Bara en liten update på den här fulbloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar