söndag, januari 28, 2007

Igår var brabrabra ih, chill och mys hemma hos my sen asbra spelningar, jag glömmer ibland att västerås faktiskt har skitbra band. Sen satt vi på stugan i timmar, sen kom daniel och vi drog till karlssons och drack en massa massa öl och tog det lugnt. Karlssons är bäst efter stängningstid, alla tog av sig förkläderna, satte sig ner, tog en öl, rökte och chillade. Det var så avslappnat och skönt och brabra. Jag pratade nyss med rasmus och han och vera hade suttit på akuten i sthlm sen ett imorse, haha lyckat.
Lite conor update, jag har hittat massa skivor som conor gjorde när han var tolv-tretton. Han har världens babyröst men sjunger om död och ångest och lögner och mhrr allt det där som han kan sätta ord på. Han blir en hjälte mer och mer för mig. Han bara stiger och stiger i höjderna, han är ett jävla geni, om jag någonsin tvivlade på honom så har alla tvivel försvunnit nu. Tolv år och så jävla mycket mer sångskrivare än jag någonsin kommer bli.

1 kommentar:

  1. jag vill höra hans babyröst :o var hittade du juniorskivorna!?

    SvaraRadera