tisdag, januari 30, 2007

Nya Bright Eyes skivan är mrrhmmmmm. Speciellt Tourist Trap, det myser i hela magen på mig och det pirrar ut i fingertopparna. Jag har satt igång infravärmen på balkongen så det kommer bli varmt där, och te och snart ska jag sitta ut förmiddagen där. Igår var en konstig dag, jag minns inte alls vad jag har gjort. Eller jo fika och bup. Men inga detaljer. Jaja jag har lagt ner massa piller utan att ha pratat med homofobiska psykiatrikern, känns inte särskilt stabilt måste jag erkänna. Jag har skärt ner så pass mycket som till bara ett piller om dagen. Det får jag ändå antagligen byta ut snart till något annat eftersom att det efter två månader märks knappt nån skillnad. Om saker inte är värre.
Men jag menar livet är ju finfint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar