torsdag, januari 18, 2007

Nu är dagen sådär. Väldigt sådär. Som vanligt efter en kväll hos B. Åh jag fattar inte varför fortsätter jag gå dit. Jag orkar inte med dom här dagarna längre.
Jag och daniel skulle skriva ett brev till b idag men självklart hann vi inte.
Så jävla tragiskt.

Dagens:
Snow Patrol - Chocolate
Carla Bruni - Raphaël
Sufjan Stevens - The Pick-Up
[Jag kämpar hårt för att komma ur min bright eyes dvala]

Men okej Dagens BE:
Bright Eyes - On My Way To Work
Bright Eyes - Black Comedy
Bright Eyes - The Biggest Lie
Bright Eyes - Untitled
Bright Eyes - Like Billy Budd or Cyrano de Bergerac
Bright Eyes - The Awful Sweetness Of Escaping Sweat
+ några femtio till men det är ju självklart

2 kommentarer:

  1. vi kan lyssna på bright eyes tills vi tar livet av oss om du vill

    SvaraRadera