lördag, januari 20, 2007

Igår ringde min polska, homofobiska psykiatriker med resultat från blodproven jag tog förra veckan. Jag har tydligen inte brist på vitaminer eller hormoner eller levergrejs eller vad mer dom skulle undersöka. Woppeeey. Vodkan sitter fortfarande i blodet/hjärnan och gör mig snurrig och suddig. Den här bloggen är så ful och värdelös så det gör ont i mig.
Dagens:
Hår: Flottigt och ruffsigt
Kläder: linne kallingar och vit palestinare(för gamla tiders skull)
Film: Faster pussycat! kill! kill!
Artist: Sufjan Stevens
Mat: Ris med tomatsås och oliiiiver
Cigg: L&M LIGHT!!!
Psykiska tillstånd: Bedövad
Fysiska tillstånd: Fet
Emotionella tillstånd: ---

Jag är så tragisk så jag vill cutta mig
Jag pallar inte att vara djup och granskande och utreda min "kriiiiis"
nu går jag och lägger mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar