onsdag, januari 17, 2007

Det stör mig när du tolkar mina ord på ditt sätt. Gör allt så fel och framförallt ditt fel. På ett så anklagande sätt. Jag borde antagligen sluta blogga, det blir tom fel här.

Jag vill försvinna någonstans. Resa bort kanske. Bara vara ingen i ingemansland. Inte känna någon, inte vara någon.
Jag är så jävla yr hela tiden och försvinner i mig själv. Som att jag somnar in med öppna ögon.
Igår somnade jag med kläderna på, en halvtänd cigg, tända ljus och öppet fönster. Idag vaknade jag kallsvettig i kalla kläder, med fimpar över sängen, och ljusen hade brunnit upp. Jag vet inte hur det gick till.
Jag tänker för mycket, alla dessa existenciella frågor pinar mig. Jag blir arg på mig själv för att jag vrider och vänder mig i min frågesättning av min egen existens. Fan inget blir rätt. Jag. uh. INGET BLIR RÄTT NÄR JAG FÖRSÖKER TRÄNGA UT DET! Så jävla ambivalent, för mycket för mitt eget bästa. Jag kan inte skriva ordentligt. Jag väntar på en ljus stund k!

1 kommentar:

  1. fan jag hatar dig så mycket att det slår över till något helt annat (typ, kärlek, menar jag). vi borde bråka på riktigt. ha-ha.

    SvaraRadera