torsdag, februari 15, 2007

Woho jag lyckades sova igenom alla hjärtans dag. Daniel ringde och väckte mig runt tio och jag var helt sinnesförvirrad och sa att jag måste till skolan och att det var dags att vakna. Och J om du inte fick sms:n, jag har det hemliga tenamnet men min mamma hann gå och lägga sig innan jag var vid liv.
Jag har för övrigt bytt blogger till googlekonto vilket känns helt otroligt hypat! Jag känner för att skriva massa men jag vet inte riktigt vad. Jag är helt ivrig till göteborg. Vill dit nu. Jag har saknat henne så otroligt och bara tanken av att träffa henne gör mig glad.
Annars är jag arg på bup och cant wait till vuxenpsyk. Bup är skit och dom fattar ingenting. Senaste från dom är att jag har ADD. Jag hoppas på det för vad jag vet är det mycket lättare att hantera än vissa andra sinnestillstånd. Fan jag är verkligen stammis på sjukhuset, det är illa. Är där varje vecka. Hoh. Fan nånting pirrar i fingrarna jag vill skriva men jag vet verkligen inte vad, hjärnkramp.
Men nu ska jag utnyttja allt det fina nya bloggern har att erbjuda woh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar