tisdag, februari 20, 2007

Idag är allt skitskitskit idag är något som rispar och gnager under huden och jag kliar och försöker komma åt det men det fortsätter suga i mitt bröstkorg jag kallsvettas och ser inte riktigt rakt jag har kallsvettats i timmar huvuvärken börjar komma och jävla fittpsykiatriker som vägrar ge mig pronaxen för att det inte går ihop med andra medicinerna som att jag värkar bry mig om något sånt i det här läget fanfan jag orkar inte när blev allt så svårt och när blev det så svårt att andas jag kollapsar och faller jag har fått nog av medlidande och människor som lyssnar när kommer hjälpen och dom meningsfulla råden när kommer jag sluta straffa mig själv när kommer jag inse att vissa saker inte går att ändra när kommer jag inse att vissa saker går att ändra och styra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar