torsdag, februari 15, 2007

Idag är en såndär dag som jag älskar mitt jobb. Mitt liv nästan. Jag var vaken hela natten och hade det mjukt och varmt i mitt rum med te och ryggen mot elementet. Sen hade jag musik åtta på morgonen och sjöng i nästan tre timmar. Sen gick jag ner på världens tommaste centrum och köpte en sojalatte och hade det bra. Sen var jag på jobbet och det var kaos som vanligt. Allra sist var jag hos min absoluta favorittant. Hon är två meter lång, sitter vid sin fläkt och röker och säger massa snälla saker. Idag hjälpte jag henne att hälla över marmelad som hon gjort själv i burkar, sen lekte vi hårsalong. Jag ska till henne imorgon igen och jag ser fram emot det! Hoho. Sen åkte jag hem till klawra och åt scones och kollade på bright eyes videos. Jag fick sånna jävla maniska utbrott så jag skrämde mig själv. Satt och skrek hur högt som helst framför dataskärmen men klawra gav mig inga konstiga blickar. Hon förstod. Sen var jag hos benny och det var väl tragiskt som vanligt men han var iaf på bra humör.

Under veckan ska jag beställa roskildebiljetter. Tror jag. Känns ju lite farligt, jag menar danmark. Det är ett farligt land. Man förstår ju ingenting.
Nyss hade jag en "flätahåretpåvarandra"-stund med mamma. Vi pratade om läskigt tjejjiga saker. Typ kärlek och tuttar. Haha.

Nyupptäck BElåt: No Lies, Just love
Jag ryyyyyser.

Jag har som vanligt inget vettigt att säga. Men fan fulblogg ftw eller hur var det

1 kommentar: