tisdag, februari 06, 2007

Idag var jag på musiken och hamnade i samma banduppsättning som en tjej som jag kysste när jag var typ sex år. HOH lite pinsamt var det. Men sen gick jag och fikade med klawra och vi försvann i våran bright eyes dimma och drömde oss iväg och diskuterade Dagen. Sen träffade jag emma och hon har gjort mig lugn och gjort mig världens tjänst. Vi ska ha en "dejt" snart. Hah. Sen åkte jag till daniel för en dubbelkväll med heroes, TVÅ avsnitt. Daniel grät och varenda hårstrå på min kropp stod upp. Det var... whooooh. Livligaste diskussionerna hittils tror jag.
Imorgon är det sthlm som gäller med massa mat, sprit och möbler, det blir nog en höjdare.
Annars går väl saker lite sådär. Conorgrejen håller mig uppe som fan, rättaresagt gör att jag kan varken äta eller sova. Min mage är en enda berg&dalbana. Men livet i övrigt känns relativt monotont. Jag anstränger mig verkligen för att hinna med mig själv, ha tid för saker. Men ändå lyckas tiden rinna mellan mina fingrar. Allt är bara en röra av intetsägande tankar och fysiska aktiviteter. Jag har fått nya piller. whoppeeei. skuttbingbingalltdetdär. Jag sitter med en penna i min hand i timmar och tvingar mig själv att skriva eller teckna. Men det går bara inte.

Det här är inget som går att bota med medicin och samtal. Självkänsla och disciplin.
En oändlig feber som brinner i magen, det är vad det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar