torsdag, februari 01, 2007

Första natten på flera veckor som jag inte kan somna. Jag har två anledningar som kan ha orsakat det: Kemiska substanserna som nu har runnit ur min kropp / de ca tio kopparna starkt svart kaffe som jag drack ikväll. Mina tre huvudbiverkningar av sömnlöshet börjar kicka in. 1. Kylan 2. Hungern 3. Huvudvärken. Har sovit ca fem timmar sammanlagt de senaste tre dagarna. Kan också ha lite med saken att göra. Eftersom jag ska upp kl sex och jag är helt ofunktionerlig om jag får under tio timmar sömn så här sitter jag nu. Ja de senaste dagarna har varit en zombiekavalkad. Jag vet inte riktigt vad jag gjort. Jag har drömt/dagdrömt/tänkt(total närvaro yes) att jag ringde till j och sa dom skummaste sakerna. Men det har jag inte. Ehrr tror jag.
Nu håller jag igång med ibumetin, kaffe och bajsfluoxetinet. Och massa conor, självfallet. Om femton dagar fyller han år. Jag ska köpa en liten bakelse och ha ett ljus på och sjunga "Happy birthday to me(Feb. 15)". Klara kanske får vara med. Sen delar vi på en flaska whiskey såklart. Duh.
Btw. Conor Oberst - Things you know

Alltså åh mitt dampbarn jag älskarälskarälskar dig.
Min älskade misärunge. The day statues broke är också. Krr. Blowtorch och Sundress också. ALLA ALLA ALLA PRRR. Fan nu börjar jag babbla. Jag funderar på att ta upp meningsfulla ämnen här. Typ homosexuella får eller det faktum att Hillary Clinton ska söka till presidentposten i USA. fff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar