onsdag, februari 21, 2007

Allt är okej idag. Trots att jag var på sjukhuset i två timmar och fick världens fetaste testformulär - "såhär dåligt mår jag" (du förstår) så är det en okej dag. För en gångs skull kom jag ganska bra överrens med polska homofobiska psykiatrikern. PHP. Och Lexikonsocionomen var inte med så jag var nöjd. Jag ska få massa nya mediciner och det är ju alltid kul. Jag är som ett litet barn på julafton när jag sliter upp dom små burkarna och kartongerna och river fram bipackssedlarna heh. Okej förlåt. Jag är på extremt konstigt känn idag. Jag tror jag rökt tre paket idag, det är nog ganska illa.

J gör mig helt ivrig och glad. Jag saknar henne verkligen.

BTW ny kärlek, Beirut. Wah idag på bilden satt jag i det lilla rummet som har fönster ut över vasagatan och satt där med solen i ögonen, papper, staffli, penna och beirut v
Helt otroligt flyt jag fick, speciellt av Mount Wroclai. Jag är kär.

Idag fick jag nog, rasmus skulle fixa en dejt med frisörbögen men idag hade jag inte tålamod nog så jag klippte mig själv. Ser nog mest ut som en liten pojke men jag är nöjd ändå.

1 kommentar: