tisdag, februari 13, 2007

JAG BLIR KNÄPP HELT HELT ALLVARLIGT! brandalarmet i trappen (som hamnar ca tre meter från mitt rum) tar slut på batterier och har pipit i en vecka, men det känns som tre år. Alltså den gör mig väldigt väldigt ostabil och jag tror jag börjar loose my head. Den piper var tionde sekund och det är inget tyst pip direkt. INGEN JÄVLA FITTHYRESVÄRD KOMMER OCH BYTER UT DEN HELLER! Snart går jag ut och sliter ner den med mina bara händer. Waah mina rödsprängda ögon, just nu kan jag inte vänta på att komma bort hemifrån. Varenda gång den piper till (får marken att skaka) så rycker jag till, aaaaah obehaget är totaaalt. Jag kommer antagligen somna vartsomhelst och närsomhelst idag. Efter en vecka av total insomnia så börjar det göra sitt. wohooo tummen upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar