söndag, februari 18, 2007

Helgen har varit något otroligt bra faktiskt! Fredagen var busybusy med skola-jobb-skola igen sen kände jag och rasmus för att dra till sthlm and so we did. Vi bilade dit och tog en öl så fort vi kom fram. Sundbyberg är fan myspys. Efter hårt förfestande kom vi iväg till arken och där var det massa iranska tjejer som dansade och rasmus joinade ganska snabbt. Jag satt bredvid med min öl i handen och gav snuskiga blickar som den mansgris jag är. Vi träffade alex som fyllde 21 och han bjöd på allt hela kvällen. Vi klagade inte. När arken stängde gick vi till after och där ho-ho-ho där gick det vilt till. Sen blev vi utsparkade och då åkte vi hem, tog fel tunnelbana och gick från solna till sundbyberg, SURT! Vi fick lov att köpa chips och ha det som bränsle. Lördag morgon vaknade jag med världens tesug och unkarlar som rasmus pappa och hans arbetskamrater är så hade dom inge te. Fast jag blev väldigt förvånad över att jag hittade en vattenkokare, fast iofs såg det ut som att ingen hade rört den på ett bra tag. Rasmus sov så jag kunde inte beklaga mig hos honom så jag tog tag i mig själv och gick ut och gick värsta solpromenaden och köpte te och cigg. När rasmus vaknade lite mer till liv så drog vi oss iväg till schlagerfest som innebar att det var jag och ca 20 hormonstinna, kåta, slimmade, pudrade stockholmsbögar. Dom var rätt söta faktiskt, pep och fnissade när deras favoritbidrag kom. Tillslut kände jag att det var nog med böghångel så vi drog ihop ett gäng och åkte iväg till ace, 20årsgräns, men en av tjejerna var på gästlistan så vi smet före den milslånga kön och betalade inge inträde. Electrogolvet där är helt galet. Helt sjukt vad jag dansade/shejkadeass/vadmannuvillkalladet. Tom en kille i rullstol, stod mitt på dansgolvet och DANSADE! hoh. Och musiken, ghrr vad bra! Däremot var vakterna as och dumma. En kallade mig grabb hela tiden dessutom. Den här dagen lyckades vi iaf hamna på rätt tunnelbana och sov sen i rasmus pappas ljuvliga 160 vattensäng.
klart slut

eller nej
Snart göteborg och det är fan pirrigt. Nio dagar.
Sist jag var där var inge bra alls. jag hoppas bara jag slipper någon drama eller nått sånt. Men fan who am i kiddin det är göteborgsflator lix. Men jag är riktigt glad att jag ska träffa j, det var så längesen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar