tisdag, december 05, 2006

Idag har jag haft en bra dag
Jag har lyssnat på bara bara bright eyes och inte blivit ett dugg låg av det
bara blivit pirrig och varm och tänkt på bra saker, som min flickvän
typ suttit på bussen och stirrat ut och bara lett för mig själv
på morgonen åkte jag nert ill rasmus och drack te och rökte och pratade
det var en fin mjukstart. Sen gick jag till skolan och till en lite jobbig mattelektion
den var nog det enda negativa idag. jag ick tillbaka mitt prov - TVÅ POÄNG
ett poäng mer än det innan det. jag känner mig så ambitiös
sen åt alla mysig lunch och sen var det skolbio
vi gick på brokeback mountain och jag gillar den. den var lite lång men jag gillar handlingen
i slutet blev jag ju tom tårögd! när han ennis hittar jacks skjorta och typ gnuggar sig mot den

När den var slut var det mörkt ute och det regnade niagarafall från himlen.
Jag och vera gick och fika sen hängde daniel och rasmus på.
Efter det åkte jag hem en snabbis och spelade bright eyes på gitarr för första gången vilket jag tyckte lät förvånandsvärt bra. hoh
Sen bar det av till daniel och HEROES! ALLTSÅ JAG HAR FÅTT VETA NU ATT DEN KOMMER TILL SVERIGE NÄSTA ÅR. PÅ FYRAN!!!! DETTA SÄGER JAG ANTAGLIGEN TILL DEN ENDA SOM LÄSER DEN HÄR BLOGGEN ;*
mina och daniels efterheroesrök = väldigt livliga diskussionsforum ><

Fan jag måste börja dra upp värda ämnen här på bloggen
inte skriva tråkig dagbok/såhär bra är den här gruppen en gång i månaden
suck suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar