måndag, december 25, 2006

julen har varit mest bajs. Eller den bestod av att vakna en halvtimma innan kalle anka och sen äta och sen åka hem till niklas. Nu har vi haft en enda stor böghög i fem timmar, men det har varit mys. Jag saknar min fv och har skickat massa sms i den rätta andan, om hur vi skulle fira jul. men tydligen fick hon inte dom. Vi har inte ens fått säga god jul ordentligt. Jag funderar på att ringa henne nu men om hon sover och jag väcker henne, då blir det hus i helvete. Jag har tänkt en massa på henne. Mrr hur mycket jag älskar henne. Nu sitter rasmus och klämmer ur det sista från en kolasåsflaska. Happy fucking x-mas. Ölen har försvunnit ur blodet sen längesen. eftersom vi är fyra stycken som ska dela på en relativt liten säng funderar jag på att vara uppe i två timmar till och ta första bussen hem. Om den nu ens går. Jävla julhelg. Jaja god jul och hoppas eran öl smakar bättre än min.

Johanna, jag älskar dig och inte har jag dött/däckat/varit otrogen heller. Eller jo men isåfall med bögar men det räknas inte? Purr på dig katten<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar