söndag, december 10, 2006

Idag har var varit en bra dag
jag vaknade lite väl tidigt men jag pratade hela förmiddagen med mamma
flera timmar utan att vi bråkade, det brukar hålla tio minuter
Vi pratade, drack kaffe, lagade mat tillsammans, åt lusebullar
hade saddle creek x-mas skivan på hela tiden
conor gör julen mucho mucho enklare, si
jag satt kallingar och ett täcke runt mig hela dagen, det var skönt.
Med håret som spretade åt alla håll
sen på kvällen sa my att hon ville ha sällskap så jag tog bussen ner
vi hade det så totalmysigt, ibland glömmer jag hur bra det är att vara med henne
våra vinyl/te/ciggvattenpiparökelse-kvällar
dom är bra
jag introducerade henne lite djupare för bright eyes
spelade tre skivor och det funkade tror jag
jag blev kanske lite lite jobbig och började kolla igenom massa conorbilder
och uttjöt ibland: ÅH KOLLAAAAAAA!
-FAN VAD SÖT
-WOW TITTA HANS ÖGON
-VISST ÄR HAN SNYYYYGG
-ERKÄNN SNYGG
-HONOM SKA JAG GIFTA MIG MED
osv osv

men overall så var det bra.

Dagens tips: Saddle Creek X-mas skivan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar