tisdag, december 19, 2006

Jag vaknade ett tag sen efter fyra timmars sömn. mitt på dagen! DÅ vet man att jag är trött. Jag vaknade och då hade mamma kommit hem, med tabletter, torkad frukt, godis och juice. Det var skönt. Jag vaknade helt varm och första leendet i mitt huvud var Js :*
Jag har inte lyssnat på Conor sen.. tio imorse. Det känns ytterst konstigt och ovant. Nästan en hel dag som bara har passerat. Ikväll ska jag ta mina lugnande och sätta på en fin conorskiva. Antagligen lifted, or the story is in the soil..... Jag saknar min fv något otroligt, hon är ett virus jag aldrig vill botas ifrån, YOU NEVER REALLY LEAVE MY MIND.

1 kommentar:

  1. jag älskar dig. yr the best a man (ehehe) can get. fasen vad jag önskar att jag kunde sova. aja tänk på mig en massa jag tänker på dig 24-7 <3<3

    SvaraRadera