torsdag, december 28, 2006


Jag vaknade imorse, runt fyra-halvfem. Kollade på ellen show och slurpade på gårdagens avslagna julmust. Det var en ganska mjuk morgon. Självklart orkade jag inte gå på promenad jag låg i soffan i två timmar, sen cyklade!!! jag till jobbet. Endast för att jag annars hade kommit försent. Har inte rört den cykeln på ett halvår. Hrrr. Jag jobbade och det gick bra. Förutom en tant som sa fem ord under två timmar. Och bitter var hon. Härliga ålderdom. När jag slutade kändes det som att hela dagen sprungit förbi medans solen precis börjat lysa. Alltså runt elvatiden ungefär. Jag cyklade!!! hem och fick skjuts ner till skolan. Hade möte med min bästa kåmpizz Rudolf, SYOn. Det var småkusligt att vara i skolan. Helt öde, bara en kvarglömd städvagn mitt i ljusjallen. Iaf Min kåmpizz Rudolf är chill och keff. [jag har för mig att keff är ett positivt ord, jaja du fattar grejen]. Han frågade vilket ämne jag helst ville slippa och jag utropade MATTE B! Rudolf min vän skrek i hänförd extas, IN I PAPPERSKORGEN MED DEN!
Vi var på samma våglängd eheh.
Mamma blev lugn och nöjd efter mötet. Så nöjd att hon bjöd mig på falafel på amore. DeLux lix.

Jag har varit så ovanligt trevlig mot min mamma dom senaste dagarna.
Solnedgångarna har varit helt otroliga dom senaste kvällarna.
Jag är otroligt trött hela tiden och saknar johanna helt olidligt mycket
imorgon kommer hon min vintergata. min smekning mot halsen

Jag funderar på att ta en dush, det var ett tag sen. och trots allt kommer min capital j imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar