tisdag, december 19, 2006

Idag har det varit en ganska hård dag
två timmar på bup + en halvtimma som mamma pratade ensam med dom och som jag spenderade utanför, kedjerökande. Fick medicin direkt och en kontaktperson. Nästa torsdag ska jag på möte med syon. Har inte varit i skolan på nån vecka, utan sjukskrivning eller nått. känns bra. Ingen har ens frågat efter mig. huh. Antingen tar dom för givet att jag mår skit och ältar mig själv i min säng eller att jag.. inte vet jag. Äntligen slutat bry mig. Den närmaste månaden ska jag ägna mig åt att göra precis vad jag vill. Vilket antagligen blir att dö hemma pga tabletterna men. Jag räknar med en och en annan fylla, ett besök från min käraste, kedjerökning och fika med folk som orkar med mig/ jag orkar med.


STAY TUNED FOR MORE BULLSHIT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar