tisdag, december 19, 2006

jag förstår, faktiskt. för ovanlighetens skull förstår jag. för jag vill göra samma sak bara att jag aldrig tar tag i det eller rättare sagt du håller mig kvar vid datorn för du är det enda som håller mig igång om du försvinner från bdb, helgon vadsomhelst så försvinner jag därifrån så är det nog bara så blir det bara
någon dag ska vi vara lätta. någon dag kommer inget vara i vägen för oss jag vet för vi håller igång varandra bara vi dödar tid tills vi kan vara det där, lätta. så ordnar det sig. en fin dag, full med fjärilar och sandslott
ibland tänker jag att vi tynger ner varandra men sen kommer jag på att utan dig så skulle jag inte andas. vara apatisk och asocial och borta
här vill jag emoa ut mig men jag ska inte göra det. i åtanke att det kan tynga. du ska få jobba på dig själv i fred. jag finns här och väntar. lyssnar om du vill. pratar om du vill. håller om dig om du vil. säger bra fina saker om du vill. jag finns här för dig.
vi har båda en hel del att jobba på. blä det låter så fult, skamligt. jobba på. jag orkar inte jobba på något, jag vill bara vara
okej jag tänker också försvinna från datorn ett tag. fast bilddagboka kommer jag. så kan du iaf kolla upp ibland vad som händer med mig. och så. blogga min fulblogg då och då också. helgon och qx är ju i princip redan borta för min del. jag kommer fortfarande kolla din blogg det första jag gör när jag sätter på datorn, hoppas på något. så du vet. milkandvodka är nog det mest uppkollade på min lilla internet.
du är alltid närmast mitt hjärta. you never really leave my mind. jag tänker på dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar