torsdag, december 07, 2006

hejhejhej jag saknar dig
imorgon kommer du

på bussen på väg från BBB blev jag helt emofylld av kärlek
på ett otroligt bra sätt. Allt vara bara så naturligt och rätt
jag saknar dig som fan och det faktum att vi inte pratar så mycket
spelar inte så stor roll. för det är dagarna du är här
dagarna innan, dom där mrrwdagarna som bara lyfter mig
dagarna du är med mig som jag kan andas

det har aldrig varit någon vidare telefonist av mig, det gör inget?

OCH DU ÄR SÅ SÅ SÅ OÖVERTRÄFFERLIG
dig, en kopp te, cigg, bright eyes i bakgrunden och jag
kan inte begära mer av världen, dig eller någon annan
jag tror jag älskar dig mer och mer
jag känner mig tryggare och tryggare
som att hos dig har jag en varm säng
alltid något varmt som väntar på mig

punkt slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar