torsdag, november 30, 2006

Idag kom jag hem och det är blandade känslor
bla trygghet och att jag kommit heeeem
men sen kryper sig känslan av instängdhet och förtvivlan in

jag är en känslomagnet
Känslorna bubblar inom mig
Bubblar och pyser och jag får aldrig ut det
det bara, finns där. orört

En regerande känsla är saknaden av J
JAG ÄLSKAR HENNE SÅ MYCKET
det gör ont, hon är så långt bort
det mesta [allt] påminner om henne
det kommer up små popups med hennes ansikte på
nyheterna ropar ut hennes namn
det suckas när jag andas
det viskas när jag sover
gud, jag vill bara hålla om henne
få somna bredvid henne i trygghet
där allt är varmt och fluffigt
alla ord påminner om henne
sånger, verser, melodier, dikter
hur jag än vrider och vänder
så finns hon inprintad på nått sätt
mrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar