torsdag, november 23, 2006

idag är allt jättetungt och jobbigt
jag tror tom jag ska försöka sova snart
jag har fått en lustig vana av att behöva minst elva timmar sömn
eller det är lustigt för jag tror att jag klarar mig med gamla goda 3-5 timmarssömn och sen är jag en zombie
haha jag fick ångest och börja lipa när jag insåg att det är nytt år snart, haha saker står inte riktigt rätt till, jag känner mig ganska komisk. Iofs har jag bett alla att gå och dö/diverse trevligheter idag och varit spydig mot min mor. Mitt rum består av kaos, oordning och skit, jag bryr mig inte för jag vill bara falla i dvala.
En av få saker som håller mig uppe är min wunderbara tjej.
Fast jag är emot hela matrialistiska julhysterin så har jag gett efter lite. Jag har hittat den perfekta julklappen till tjejen. Finns bara ett petit problem. MAHAH PENGAR. Åh jag tycker inte om pengar. Eller jo när man har mycket av dom såklart

För övrigt håller jag igång med stor hjälp av cigg, kaffe/te och death cab! Dom är jävligt mysiga i höstmörkret och kylan. Deras musik gör det lite lättare att andas

Death Cab For Cutiefavoriter just nu:
- Soul Meets Body
- I Will Follow You Into The Dark
- Summer skin
- Someday You Will Be Loved
- Passenger Seat
- A Lack Of Color
- For What Reason

Godnatt

2 kommentarer:

  1. vet du jag älskar dig sjukt mycket. och jag har perfa julklappen till dig med, och jag struntar i om du är anti-jul :* <3<3<3

    SvaraRadera
  2. JAG VILL HA DEN SKIVAN SONJA .'/

    SvaraRadera