tisdag, november 28, 2006

Den här veckan bor jag i en liten bod på malmaberg
Den har tapeter från 1800-talet(?), en hightechsynth, en kass tv, julbelysning och jag älskar det. Jag kan ägna mig åt absolut ingenting och det är underbart. Det enda jag saknar där är en stereo, enda musiken jag har där är playbackmusiken på synthen >< Jag är inte riktigt redo att ta tag i tystnaden än. Imorgon har jag en tid hos kuratorn. Imorgon ska jag jobba. Det känns som att jag börjar komma igång med mitt liv. Fast ändå som att allting snurrar runt mig och jag står bara kvar och ser på mina egna stela fötter. Jag har ingen tillgång till internet så det blir inga maniska kärleksinlägg eller faktaproppade utredningar. Inte på ett tag. Sen när jag kommer hem ska jag även börja ta hand om min blogg. Så är det.

PLUS
johanna
heroes/peter petrelli
te
big fish
min plattång >heh
bright eyes
cigg
nattpromenader
bussresor

MINUS
kyla
40milsavståndet
dålig ekonomi
sughälsa/kondition
matte b
vänta på bussen

okej jag känner mig positiv det får duga så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar