söndag, november 19, 2006

Jag vaknade för inte så längesen och trodde att jag sovit tre timmar men märkte till min stora förvåning att jag sovit elva. Ändå känns det som att jag sovit tre. Jag är helt slut. Jag vill falla in i en djup dvala. Ingenting är bättre sen igår.
Jag har pratat med Niklas. Han får mig alltid på bättre humör och lyckas alltid prata vett i skallen på mig. Och vi ska ses imorgon och det gör mig lite glad. Vi har inte setts på tumanhand på längelänge.

Planering:
Söndag kväll - Fika med Freddie
Måndag morgon - Pettersberg och jobba
Måndag förmiddag - Skola
Måndag eftermiddag - Träffa niklas
Tisdag eftermiddag - Första musiklektionen
Onsdag eftermiddag - Promenera med Klawra
Onsdag kväll - Rep
Torsdag förmiddag - Sjukhuset
Torsdag eftermiddag - Träffa Daniel
Torsdag kväll - BBB och öl

Jag ska träna upp min dementa hjärna
Börja komma ihåg saker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar