söndag, november 19, 2006

Allt funkar jättebra nu
Jag har massa projekt och grejer att fokusera mig på
Vi har rensat ur det lilla rummet och jag har fått äran att göra i princip vad jag vill med det. så det ska målas om och sen fixar jag nån snygg mall, och jag har ju beställningarna från mammas jobb, jag har ett jobb, jag har en wünderbar flickvän, jag har fått pierca mig.

Ändå är allt skit
Jag vet inte hur det gick till men nu är allt jävligt snett
jag försöker tänka på allt bra men sen kommer något och knuffar undan det
det känns som att jag ska spy närsomhelst men ändå är jag hungrig
jag är röksugen fast jag smakar rök i munnen
jag vill hålla för öronen men bright eyes går på
mitt huvud exploderar och jag har nog mer ipren i mig procentuellt än blod
än luft än inälvor
jag vill springa iväg långt långt men jag har ingen kraft alls i kroppen
jag vill få så mycket sagt och gjort men ändå sitter jag kvar här

jag ska försöka göra bra saker för mig själv
jag kommer på mig själv tänkandes:
- Det här är definitivt inte bra för mig
men ändå gör jag inget åt saken

Jag är helt off track
hänger i luften helt osäker
utan varken lina eller skyddsnät

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar