söndag, november 26, 2006

http://www.youtube.com/watch?v=YHIfpTMdOVg

Inatt sov jag femton timmar och ville sova femton till när jag vaknade
Jag har klarat dagen utan Bright Eyes och jag är stolt
Jag har klurat ut hur han funkar
han funkar inte:
*De två timmarna efter att jag vaknat
*När jag tänker på framtiden
*När jag röker och dricker kaffe
*När jag har huvudvärk
*När jag bråkat med J
*När jag inser hur ansvarslös jag är
*När jag missar lektioner pga min vana att somna om
*Under småtimmarna dvs 00.00-05.00
*Om jag ska försöka städa
*Plus tusen emoanledningar som jag inte orkar med

Jag saknar J in i ryggraden
Jag andas henne när jag borde andas in i henne
på henne och med henne
att du är så långt bort
jag älskar dig
du får saker att verka mycket lättare
eller om du tar mig upp till ytan
jag bryr mig inte, jag vet att med dig
kan jag andas

Jag och Klawra pratar lägenhet i Sthlm
Jag och Carro pratar lägenhet på Pettersberg
jag tror jag kommer iväg snart
tanken får det att pirra till i hela mig
Jag ser ett ljus i slutet av tunneln
Att det ligger hopp runt hörnet
En lättare vardag väntar

Jag har fått en läskig vana av att sova
sova sova sova
Förr sov jag MAX fem timmar per natt
nu sover jag en hel evighet
Det hjälper inte i skolan direkt
Skolan är en enda lång vardaglig bakfylla
Jag har kämpat ett bra tag nu
Att ta mig upp och få iväg mig själv
Det har inte gått så bra men snart ger jag upp helt
Jag orkar helt enkelt inte

Jag lever för J, Conor, Nikotin och Koffein.
Det som håller mig igång iaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar