torsdag, oktober 25, 2007

mamz satte igång tvättmaskinen innan hon gick till jobbet och nu tror jag allvarligt att ett monster försöker bryta sig loss. till och med datastolen vibrerar och väggarna kommer rasa ihop när som helst och jag kommer bli uppcuttad av sköljmedelmonstret. jag hör inte ens musiken som är på nästan högsta i mitt rum. oh lord.
vaken natt som jag spenderat med att kladda med akryl, vilket jag alltid föraktat. färgkombinationer och knepiga vinklar har aldrig varit något för min del. men inatt så. dessutom att få kladda på duk är en sådan fin känsla. plus att man kan göra det rätt tredimensionellt om man använder så mycket färg som jag eheh. idag ska man ha skrivit klart minst två dikter till kreativt skrivande men fan jag kan ju inte. poesi och jag F U N K A R inte. fast min responsgrupp verkar heller inte så på så det blir väl som vanligt, vi sitter i källaren på sofforna och spelar kort och äter godis. dom är trevliga trots att dom är naturare. eller b&f:are. jag håller ingen koll. men bra är dom.
jag har verkligen inget intressant att skriva om så

som avslutning, visdomsord från min religionslärare:
Som en guldring i trynet på en gris
är skönhet hos en kvinna utan vett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar