onsdag, oktober 24, 2007

lunch

ännu en gång, grov försovning. och varje vecka händer det på samma lektion. och jag fattar inte hur det går till när det är den senaste morgonen på hela veckan. jag börjar för i helvete klockan elva men lyckas alltid försova mig. det är påfrestande när det dessutom är ett ämne jag tycker om. och det känns som om jag inget kan göra. ungefär som när jag i sjuan var på sjukhuset två gånger i veckan vilket inträffade precis på mina spanskalektion. läraren var otrolig och språklärande roligt, men det är sjukhuset fel att jag idag är begränsad till ord som: mierda, puta och polla. det vill säga bajs, hora och kuk.



höstlovet nalkas och jag har absolut inget planerat och jag älskart. iofs har jag tusen projekt på gång som får det att sjuda i mitt hjärta, och jag önskar att jag kunde tala om dom men dom är för genialiska och hemlighetsstämplade.


mina tuttar har växt och det är fan obehagligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar