tisdag, oktober 23, 2007

Idag har varit en så fin fin dag. vaknade prick halvsex och gjorde kaffe och satt på balkongen. Sedan två timmar med min hottielärare. det är så skönt att jag är ensam från min klass där, då slipper jag dela med mig av honom med mina törstande klasskamrater. fast dom skulle nog ändå inte se det fina med honom. hehhh. sen hade jag träformgivning och min barstol börjar ta form. en ska märks med mina möbler, jag gör dom på ca fyra veckor, sen sitter jag reeeesten av terminen i målarrummet och blir hög på träbets. det enda som cirkulerar i mitt huvud är ytor, snickerslip, lackpenslar och färgkombinationer. paraffinolja och linolja. och musik i öronen och där kan jag stå och nynna och sjunga eftersom alla hatar det rummet menat för "ytbehandlingar" och det är en bit från själva slöjdsalen. mm-mm-m. borde kunna börja grundmåla efter höstlovet.

efter den lektionen lunchade jag med mamz på stan fö att sen:
TRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUMVIRVEL

KÖPA EN VINTERJACKA!
Helt jävla fäb. jag är nöjd och glad kexchoklad.

fan det här börjar bli en sjuuukt dryg fulblogg. iofs som om det aldrig varit det eheh.
imorgon är det onsdag och jag har absolut inget inplanerat. FÄB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar