fredag, oktober 12, 2007

igår skrev jag längsta inlägget någonsin och plötsligt tyckte mitt intärnät att den skulle gå och sova. all lost. så nu ska jag försöka återge det så gott som möjligt. iaf idag är det fredag och det är en bra dag, fast jag egentligen skulle sitta på tåget till götet nu men istället sitter jag hemma med en hel bunt skogsbilder. råkade ta fel buss och fick gå från hammarby det vill säga 3km extra. jag saknar j och jag har kommit på att hon och jag har någon slags tyst överenskommelse som innebär att vi kan inte prata med varandra på längelänge men att det inte gör något. att vi alltid har varandra där. det är en rätt märklig grej speciellt med tanke på att det är 40+ mil mellan oss. jag tror inte jag har något sånt med någon annan, om man inte pratar på ett tag så tappar man kontakten och varandra helt och hållet. men j bara finns där och snart är det fyra år sen hon rymde hit och var en rebell med märkligt charmig dialekt!


Ikväll ska jag verkligen chilla. inte plugga något kolla på L.A ink med snnnnnnygga kat love love kanske kolla på film, åh ja jag ska gå och köpa godis mm.



Bara för att:10 bra flatfilmer-
-Unveiled (aka fremde haut)
-If These Walls Could Talk 2
-Dinner Party-Bobbies Girl
-Mango Kiss
-Go Fish-Pourquoi Pas Moi
-Bound And Gagged - A Love Story
-A Family Affair
-Chained Girls

när man kan sitta och lista filmer då vet man att man har fritid.det var ett tag sen nu för min del på nått konstigt sätt
jag har aldrig ens tid med att sitta på mitt rum och röka, pyssla och lyssna på musik. sånt som tog upp hela min fritid för bara några månader sen. nu hinner jag inte med någonting och jag ser hur allting förändras jämnt och ständigt och konstant. jag har fortfarande massa skolplugg men får inte särskilt mycket gjort. eller jo fick tillbaka eng förberedning inför nationella och jag fick mvg, ganska pafft med tanke på hur oambitiös jag är.

FUCK FOR FOREST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar