torsdag, oktober 04, 2007

HUNGRY HUNGRY HIPPO'S

hejhejhejhejhejhjehjehjhejhjhejhejhhjhe
idag tittade r på mig för första gången på ett bra sätt
antagligen för att hon igår dissade nån tjej från skolan.
hon kom väl på bättre tankar än att hata mig för min medfödda
och otroligt påtagliga apati.
jag är jämnt och ständigt i två helt olika känslostadier
det gör mig förvirrad och osäker på vad jag egentligen sysslar med
ibland
oftast
jag håller tillbaka och jag blottar
jag är introvert och exploaterar
på en och samma gång
exploatera är för övrigt mitt nya favoritord.


exploatera - utnyttja, bearbeta, ta i bruk; utsuga, hänsynslöst utnyttja, profitera på, dra oskälig fördel av

jag tänker på lycka och kärlek mer än någonsin.
ändå går jag miste om det mer än någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar