lördag, maj 30, 2009

Summer breeze

oj vad jag behövde lite ny musik, hittade dom här idag och är helt såld!
amanda, notera vem som spelar snyggingen vlad :D


idag är det förresten sommar. jag vill göra allt som hör sommaren till. ut och resa, bo i en stuga, känna gräs och vatten barfota, parkhäng, härja under ljusa nätter, umgås med alla fantastiska människor som på något magiskt vis korsat min väg, uppskatta livet och njuta av tillvaron. dricka för många öl, röka för många paket cigaretter, lyssna på musik överallt, utnyttja och utforska hemstaden till max, vakna till att omvärlden andas och lever. det är märkligt att en sån livslust kan växa och gro, endast beroende på vädret och årstiden.

1 kommentar:

  1. IH, NOEL FIELDING! vad upprymd jag blev! helt fint. om det ändå vore en riktig film ju.. känner mig nästan lite teasad, haha! det finns så mycket att tycka om hos den mannen.

    SvaraRadera