torsdag, maj 14, 2009

Det går bra nu.

Först och främst, jag är då inget fan av eurovision men jag måste erkänna att tisdagens semifinal var bra!
Speciellt vissa bidrag såklart då, och mellanakten! åh så fint, fina ryssland! blir helt varm i hjärtat av red army choir, det kom fram att min mor sett dom någon gång i polen för en halv evighet sen, spännande!
Jag funderar på att avstå från cafékvällen med RFSL ikväll bara för att se Norges bidrag, fyfan vad såld jag är! det märkliga är att många hetsar den och säger att den ska vinna och i vanliga fall skulle min vanliga reaktion vara att totalvägra den. Men nej jag älskar den! Det betyder ju något.
Helgen kommer bli så fin, på fredag blir det praktik och sen ska jag och rasmus fira för han kan inte träffas senare. På lördag blir det galet misstänker jag, kalas vid hamnen och jag har bjudit med så många. Sen på söndag är det ju dagen d och det firas med Wolverinefilmen som freddie ska bjuda mig på. Att det sedan är ett omöjligt essäprov på måndag tänker jag totalförtränga under helgen.

Det går bra nu.

1 kommentar: