måndag, maj 18, 2009

Oj oj nu har jag förlorat mina tonår och vuxenvärlden har tvingat sig på mig. Visade leg idag tre gånger och inte ett enda grattis fick jag, fyfan! först när jag var på banken för att fixa nytt kort (ja jag var väl så pass kalas att jag slog fel kod tre gånger), andra gången på bolaget där jag köpte jamaicanska bäbisflask-ölen, och till sist på pitchers där jag och julka tog en afterwork klockan två på dagen. Heja. Men ja lördagen var himla kalas, fast en del miserabla saker skedde, men jag var untouchable och up in the clouds och bara för glad för att låta det förstöra.
På riktiga födelsedagen, dvs igår blev jag bombarderad med sms, tom från barcelona! freddie bjöd mig på bio och jag dog lite, för wolverine i mean god damn! himla bra film var det, även om jag blev sugen på mer x-men, mer mutanter, mer fascinerande evolutioner. men meningen var ju att det skulle vara "the origin" och det fanns så snygga scener. Hanna konstaterade att hon lätt skulle kunna använda en av dom som porr, och tro mig den involverar inget naket. även om wolverine inte gjorde oss besvikna på den fronten heller. Men jag ska inte avslöja för mycket. Många bra biofilmer i sommar alltså.
åh michelle är en liten fågel som har viskat en liten hemlis och jag är överlycklig.
jag ser framemot så himla många saker. jag är bara så.. tillfreds.

2 kommentarer:

  1. Jag är en fågel som twittrar saker i ditt öra, OCH GUD VAD DET MÅSTE SKE! Jag är också tillfreds, men det är bara förnamnet. Lordamighty, jag är helt till mig av kärlek.

    SvaraRadera
  2. IT BETTER HAPPEN! det kommer bli helt fantastiskt!

    SvaraRadera