lördag, december 29, 2007

i förrgår natt drömde jag att jag blev kidnappad av en man som skar upp mina handleder. vad fan är grejen!? vad är det för masochistiskt beteende som försigår i mina drömmar? det var rätt läskigt me tanke på att jag i princip aldrig minns mina drömmar och så vaknar jag på morgonen med den bilden i mitt huvud. jag kunde inte röra mina armar på två timmar (eftersom jag förlorade så mycket blod(JA I EN DRÖM)).

jag funderar över att starta en blogg där jag faktiskt skriver om något intressant. homosexualitet i militären, regnbågsfamiljer, expressionismen, surrealismen, undergroundfilm, framtiden, stockholmsbörsen, randiga raggsockor heh ja osv osv. men jag finner varken tid eller ork (okej framförallt ork) till att göra det. så det får nog vara. och jag ska nog snart stänga ner den här. det är nog dags. ingen bryr sig och jag bryr mig nog minst. eller jag kan nog hålla igång den här med massa sångtexter och filmklipp.

G TO THE DOUBLE-O TO THE D TO THE B TO THE Y TO THE E. IM SIGNING OUT.

2 kommentarer:

  1. Du får inte stänga ner bloggen! D: vad ska jag läsa då liksom?!

    SvaraRadera
  2. älskling du måste blogga ja! din blogg är typ, buh. hur når jag dig annars? ._.

    SvaraRadera