tisdag, december 11, 2007

berg&dalbana fo sho
men idag är bra lyckades på matte provet vilket innebär
att jag är två lätta prov ifrån ett betyg! woop
har kommit på att efter studenten läser jag endast tre ämnen
så om snälle rudolf tillåter ska jag nog lägga till något IV
kanske psykologi b eller kreativt skrivande b jaaa tih
i söndags köpte jag en kamera som borde komma in på fredag
pirrar i hela mig när jag tänker på det
och igår bokade jag ett hett hotell i polen
och på lördag är det bal och jag kommer vara enda av kvinnokön
med kostym, men fan vad snygg jag kommer vara woh
och snart ska det bokas band of horses
och jag kommer ta killersnygga bilder på dom
och killersnygga bilder i polen
åh hoppas auschwitz blir av för omgeeee
puss ikväll ska ett gäng till electra och kolla på the fountain
sist jag såg den var dagen efter bright eyes i mars
åh bright eyes, dom turnerar i amerikat nu, varje dag ny spelning
men det är så dags att komma tillbaka hit och göra mig gråtmild
knäsvag exalterad hoppfull omskakad lycklig förälskad

jag fattar inte att jag inte blir trött på det
att det inte blir uttjatat och söndergnaget
det har hållt så länge nu så det måste vara evig kärlek
det känns i hela kroppen och vibrerar ut i
fingertopparna

PUZ på lil'C. ack ve för dåliga kvaliten på min kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar