lördag, december 15, 2007

Idag är det bal. rätt kul när man hört från dom gamla treorna att balen är: SKIT.
och carlforska som hade bal igår tyckte att balen var: SKIT.
undrar om vi esteter faktiskt kan liva upp det lilla evangemanget. jag tror det.
jag ska ta med mig min kamera vilket antagligen kommer vara big mistake.
plus att imorgon kommer ca tjugo pers att sno mina bilder och våldta dom.
men hey. det är okey.

mamz åkte imorse för julbord i stockholm. undrar om det var ett misstag att inte följa med
få spendera en kväll med god mat och "familjen" eller sitta en hel kväll och dö på stadshotellet
men med penne och ruby i spetsen kan det nog bli en riktigt lyckad kväll. och alla andra såklart
min klass är fan jävligt bra. känner mig lyckligt skattad som har mina närmsta vänner i samma klass

nu ska jag nog gå och spänna på mig kostymen och hoppas att kvällen blir swell
puz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar