torsdag, maj 13, 2010

Tre små ord

Hej bloggvärlden.
Jag glömde visst av att du existerade.

Jag mår bra, och allt har en lite rosa nyans.
Djuret är här och är hemskt sjuk, men jag är glad att hon är här.
Jag får pyssla om henne, matar henne med blåbärssoppa och klappar på na.

Vi skulle ha åkt till Uppsala, men det får vänta. Flogsta står kvar!
På lördag hoppas jag på hejdundrande firande, bara inte jag sjuknar in.
Gräsmatta, hamn, vin och fina vänner. Och dessutom mitt älskade djur.

Känns inte alls att en blir USA-myndig. Rör mig inte alls, det spelar ingen roll.
Jag är bara glad om jag får fira det med fina människor. Och om det blir en fin helg.
Och djuret är här, inget kan gå fel.

Förresten så har hon det lilla busfröt kommit in på en konstlinje i Eskilstuna.
Det innebär att vi finns bara en liten bussfärd ifrån varandra i höst.
Och till våren hamnar vi antagligen ännu närmare varandra. Åh det är ovärderligt.
Jag ser så fram emot framtiden. Allt som väntar. Att vara lyckliga tillsammans.

Tror djuret börjar vakna till liv.
Jag ska pussa på hennes kallsvettiga panna och säga tre små ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar