måndag, maj 31, 2010

Lite så.

Mmm, fin helg. Även om jag inte alls hann träffa alla jag hade planerat att träffa. Man gör vad man kan!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha stekt i förmiddagssolen, bara att invänta tomatbrännan.
Har gjort i ordning dunderstarkt kaffe och hoppas på att det ska ge mig kraft att göra klart hemtentan, men det går segt fan, unnar mig istället en stund till blogguppdatering!

Imorgon åker jag till Motala och joinar in djurets galna studentvecka, många soliga kvällar i lilla staden. Ska förmodligen också träffa hennes halvamerikanska dubbelkusiner som kommer hem, det blir spännande! Det blir en fin vecka, kanske kanske kanske råkar åka på lesbisk festival också en snabbis! Men det återstår att se. Annars är det min rekreationsvecka, åker hem lagom till uppropet för sommarkurserna, men det är rätt så pepp ändå!

Och tack Johanna för tipset, hoppas nu på att bli funktionär på Way Out West! Hoppas på artistservice och att få koka kaffe till Kristian Matsson heh. Eller bara stå i entrén, vilket som duger!

Mhrr, bara en cigg till, sen hemtenta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar