onsdag, januari 20, 2010

L.O.V.E.

Lång lång dag med kursstarter, kroppen värker lite av för mycket vakenhet. Mest av allt önskar jag att djuret fanns i närheten. Då skulle mina fötter vara varma och runt mig skulle infinnas en talande trygghet. Och på tal om djur så finns det en film som jag måste propagera för, och du som inte sett den borde göra det av många anledningar. Först och främst är den magisk! För min del så påminde den om hur det var att vara ett litet barn. Den gjorde mig medveten om att jag fortfarande har mycket barn i mig kvar. Dessutom är vilda ting underbara. Och musiken är helt fantastisk, skapad med Yeah yeah yeah's Karen O i spetsen.

Är det någon film man ska mysa med i väntan på vårljuset så är det denna!

Trailer:


Soundtrack:

5 kommentarer:

  1. går den på bio eller kan en ladda ner den i bra kvalité? jag har varit fett sugen sen jag hörde om den första gången. luv luv!

    SvaraRadera
  2. om jag inte minns helt tokigt så har mandi nämnt att den ska gå på bio i sverige, men att dom har flyttat fram det en lång tid. om jag minns det rätt så är det ju möjligt att den går på bio nu, den hade ju premiär i amerikat i oktober. men annars finns den i jättebra kvalité på tankafett!
    den är SÅ fin!

    SvaraRadera
  3. Fina!

    Jag vet inte exakt när den är, har inte fått mailet än. Men jag tror att det är första mars. Men jag lovar att säga till direkt när jag vet. :*

    SvaraRadera
  4. djuret önskar att hon kunde vara där och värma sin uggletjej!

    SvaraRadera
  5. ååh, och arcade fire som soundtrack till trailern. svårt att få mig mer hooked redan vid första ögonkastet. den här filmen måste jag se.

    SvaraRadera