tisdag, januari 12, 2010

Espera

Bhrrr lyckades bli förkyld i flogsta, min näsa ger mig ingen lugn eller ro!
På torsdag är det uppsatsventilering, blir spännande att opponera och allt vad det innebär. Sen bär det äntligen av till Motala <3 Så det är bara att kämpa i veckan och sen kommer den fina helgen.

Don’t the flowers at your feet smell sweet
Well it sure smells sweet to me
And don’t the moon way up high shine bright
Well it sure shines bright to me
And don’t the water on your lips feel good
Well it sure feels good to me
And don’t the lips on your lips feel good
Well they sure feel good to me

4 kommentarer:

  1. Oj, smittade jag dig? >< dumma hanna.

    SvaraRadera
  2. Nej jag tror faktiskt inte det. Tror det är mer det faktum att jag satt halva natten i linne och fönstret stod uppe i rummet :P Eller så är det en fin kombination av båda!

    SvaraRadera
  3. snart fredag, snart i övermorgon, så får jag äntligen kasta mig över dig och gosa med dig mest hela tiden.<3

    SvaraRadera
  4. det är ju bara två dagar, men kan inte dom två dagarna bara rinna ut i sanden och överraska mig med fredag morgon!

    SvaraRadera