tisdag, januari 27, 2009

Wtorek

ÅH ringde precis till min läkare ang provsvar och istället fick jag receptionistens telefonsvar och hon lät exakt som tabitha! hah dagens pepp alltså. Igår var jag och Freddie i Stockholm och hookade med två tjejer från Krakow som var där för några dagar. Hamnade på någon bar och jag fick känslan av att polackerna bara vällde in. Ska träffa dom igen i sommar, roligt med jämnåriga pals där borta. Hela natten spenderades åt berlinfunderingar och jag vet exakt vad jag ska inhandla till resan! Synd att den flyttats men det blir nog bättre med mer vår i luften.
Men något revolutionerande har hänt i mitt liv, jag vet äntligen vad jag vill jobba med. Nu är jag en sån med en femårsplan! Vet exakt vilket högskoleprogram jag ska söka till och sen vilket universitet. Måste säga att det känns så J Ä V L A skönt.
Om en månad är det gaykryssningen och det ska fan bli skitkul. dragshow, transor, butchar och fjollor, det är något för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar