torsdag, januari 08, 2009

la nuit de la saint barthelemy

jak er trott hest. har inte fått någon redig sömn på fem dygn och nu känns det. brassinstrumenten ekar i mina hörselgångar. jag missade mötet med praktiksamordnaren igår hehh. tidsoptimisten kom fram. men jag ser framemot imorgon som bara den, då är det nämligen historia och vi ska förmodligen få tillbaka hemprovet och läxförhöret, massa krig och jag hoppas det gick bra, skulle verkligen vara en boost jag behöver. sen är jag jätteglad för att om två veckor börjar en ny period och då har jag MER historia! med någon ny lärare och jag kommer att sakna den nuvarande. den långa vänsterhänta tafatta skåningen. buh jag velar så himla med vad jag ska hitta på när jag är klar det här året. så många val, viktiga beslut. och om fyra månader mister jag mina tonår. lite osäker på hur jag känner inför det.
mitt minne och min tidsuppfattning är verkligen förvrängd, igår när jag gjorde synundersökningen sa jag till optikern att jag haft mina glasögon i fem år (och var övertygad om det) när jag idag tittade igenom bdb och upptäckte att jag egentligen haft dom sen juli 2007 dvs ett och ett halvt år. skitkonstigt.



haha älskar scenen. kusturica är ett geni. nu är klockan tio och jag ska fan försöka somna nu, annars blir det vrida och vända sig till tre och sen sitta uppe och pyssla. nej jag orkar inte en natt till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar