söndag, januari 18, 2009

Its a gay world

Då och då råkar jag intressera mig för homokändisar och alltid är det något nytt. Till exempel kom Wanda Sykes ut för ca två månader sen och även om jag inte tycker om att vara den, så hade jag mina misstankar.

Jag har också lyckats missa att N'Sync-fjollan Lance Bass tydligen kommit ut ett tag sen:

Lance Bass och Reichen Lehmkuhl

En av mina favoriter är Neil Patrick Harris a.k.a Barney i How i met youre mother.

Neil Patrick Harris och David Burtka

Dags för lite mer grrrlpower, de här tossorna överraskade mig och dom är ju så himla fina! jag blir verkligen tussig och glad av dessa:

Cynthia Nixon and Christine Marinoni

You gotta love it!

Och så känner jag ett behov av att ha med Greys Anatomy T.R Knight:

T.R Knight och Mark Cornelson


Idag har den sjätte och sista säsongen av L word premiär i de förenta staterna men jag har redan första avsnittet på datorn och har ändå varit duktig och inte tittat på det. Men nu är det dags!

1 kommentar:

  1. jag älskar när du uppdaterar mig om kändisgayvärlden,.det är helt fantastiskt. och cynthia och hennnes girl är verkligen en missmatch, så himla ljuvligt! pusspusspuss favoriten

    SvaraRadera