tisdag, mars 20, 2007

Snodde av klara dom som jag fick mest på
ganska förutsägbart kanske heh
idag har jag gjort praktiska saker, helt utmattande
dessutom gjort en massa stenciler så nu ska jag bara köpa tröjor

det är dags att ta tag i saker nu
jag har så mycket som ligger och skräpar
som jag borde gjort för längelänge sen
bara tanken gör mig knäsvag och svimfärdig


--GANGSTA--
[x] Do you act ghetto sometimes?
[ ] Do you wear do-rags?
[x] Do you like rap?
[ ] Was Tupac truly the greatest rapper in the world?
[x] Do you like afros?
[x] Have you ever said 'Fo Sho'?
[x] Do you like to dance?
[x] Do You own 40 cds?
[ ] Are you colored?
Total X: 6

--EMO-
[ ] Do you cry often?
[x] Do you wear hoodies?
[x] Do you like soft music?
[x] Do people not understand you?
[x] Do you write your own poems?
[x] Do you dye your hair red, black, or any dark color?
[x] Do you cut your own hair?
[x] Do you sometimes feel very lonely?
[x] Is 'Ohio is for lovers' by Hawthorne Heights a good song?
Total X: 8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar