onsdag, mars 21, 2007

idag har jag inte tagit tag i något. inget av det som jag hade planerat iaf. massa onödigheter mest såklart. var på höjve idag och kollade kritiskt på alla skejtartjejer. självklart var jag den enda, och dessutom hade jag ju ingen bräda, som lyckades halka i rampen. men det var ljuvligt att sitta på parkeringen utanför och röka, precis vid solnedgången och molnen som var så små och så fluffiga. ABBtornet på andra sidan spåren och göteborgståget som precis avgick. vilket osökt ledde mina tankar till göteborg, som jag saknar något otroligt idag. allt vad det var. och johanna och göteborgsresorna och pirret och kyssarna. magen som var som en enda berg&dalbana. om tre timmar är det två dagar till dagen med det stora d:et. jag har nog inte riktigt insett det än, trots mitt tjat. det har bara varit som en dimma och snart är det nu. snart händer det i presens snart är han varje sekund jag andas.

det var ju ett helt ok tvåminutersinlägg
jag borde ha mer tidspress i guess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar