fredag, mars 09, 2007

8e mars var bra med den starkaste ölen och en massa bögar. Hah. Jag hade med en enda kvinna att göra under hela dagen och det var en femtioårig trettonåringswannabe med platinablont hår som sa: "jag menar hallå", hela tiden, efter varje mening, vid varje antydande.
Efter en ordentlig promenad hamnade jag och rasmus utanför kåren och tänkte dricka 19kröl med högskolekidsen, men vi kom för sent och alla var påväg ut. Jag vet inte hur eller varför men plötsligt stod vi utanför kåren och skrek på skånska, skrattade på skånska och raggade på skånska. Väktarna såg misstänksamt på våra rullande r.
Idag är jag trött och vill mest ligga soffan och kolla på min patetiska serie om en 15årig tjejja som är kär i sin bästa kompis men inte kommit ut. HERREGUDRUN JAG HAR INGET LIV HIELP! men det är alltså jätteintressant för hennes mamma är en nöt och hon kommer in i köket när hennes mamma och dekoreraren har doggysex på köksbordet och hon blir helt bestörtad och hennes lillebror tror att han är från en anna planet och målar hela sin kropp med blå färg och dränker sin hamster i blå färg och skriver mom is a whore över hela sina väggar och ehrm. Okej det är en rätt skum serie med noll handling och skittråkiga människor. Men fan. Känns som att jag avverkat allt i flatväg. Förutom litteraturen men det ska jag inte ens överväga. Blä jag har för mycket fritid. Våren är för övrigt här, jag märker att gräset utanför mitt fönster syns mer och mer för varje dag och fåglarna har börjat kvittra. Även om det är rätt dovt men det finns där. Fan jag vet inte vad jag skriver. Jag vill väl bara visa att jag andas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar